Meer dan genoeg van teveel systemen
Organisaties die online met hun klanten werken hebben vaak een groot aantal abonnementen op meerdere systemen nodig om hun bedrijfsprocessen te beheren. Zaken zoals klantenservice, marketing, sales, social media, e-mail dialoog, het behouden van klanten, enzovoort – het lijstje kan langer worden. Helaas heeft het beheren van al deze systemen een impact op de productiviteit en de prestaties van een bedrijf. Zeitgeist-bedrijven zijn op zoek naar innovatieve oplossingen die een one-stop shop bieden waarmee gebruikers alles kunnen beheren in plaats van verschillende abonnementen te nemen.
Wat is een CRM?
Een CRM (Customer Relationship Management software) is een platform waarmee bedrijven hun klanten kunnen beheren en hun relatie met hen op een systematische en gestructureerde manier kunnen beheren. CRM software bevat tools die helpen bij het voorspellen van de behoeften van klanten, het beheer van relaties met klanten, het beheer van klantenbestanden, sales tracking, marketing automatisering, customer feedback en vele andere functies. CRM software versnelt en verbetert het bedrijfsproces en helpt bedrijven hun klantrelaties op een consistente manier te beheren.
SolvCRM
SolvCRM is een innovatieve CRM-oplossing die meerdere systemen ondersteunt, waaronder e-mail, service, sales en marketingtools. Kortom, SolvCRM is een éénstop-shop waarin bedrijven alles kunnen beheren met één platform. Met SolvCRM kunnen bedrijven hun transformatie digitaliseren en ijzersterke klantrelaties creëren.
SolvCRM biedt een slimme oplossing voor het beheer van klantenrelaties met meerdere tools op een plaats. Gebruikers hebben toegang tot een rijke verzameling functies zoals e-mails, documentbeheer, mobiele verkooppresentaties, applicatie voor klanten, communicatietools op maat, marketingautomatisering en nog veel meer. Met SolvCRM kunnen bedrijven het rendement uit hun bestanden maximaliseren door intelligente manieren te gebruiken om klantinteracties te optimaliseren en te beheren.
SolvCRM komt ook met tal van betalingsmogelijkheden waarmee gebruikers hun klanten gemakkelijk kunnen in rekening brengen. Alle betalingen kunnen worden gedaan via een betaalmodule, die bedrijven helpt eenvoudig betalingen en facturatie te verwerken.