In deze video laten we zien hoe je bestandsbeheer kunt gebruiken in het SolvCRM-systeem. Het transcript van de video vind je hieronder.
Bestanden opslaan in SolvCRM
Bestandsbeheer is mogelijk in het SolvCRM-systeem. Je kunt bestanden opslaan vanuit verschillende modules, zoals leads, relaties, projecten en taken. Daarnaast is het mogelijk om een bestand te uploaden bij supportvragen.
Hoe werkt bestandsbeheer?
Wanneer je naar een relatie gaat en de testrelatie opent, zie je de optie om bestanden te uploaden. Het proces is eenvoudig: klik op bestand toevoegen en je kunt vervolgens met drag-and-drop een bestand uploaden. Je kunt het bestand ook handmatig selecteren door op de knop te drukken en het bestand vanaf je computer te kiezen.
Bestanden toevoegen aan notities
Naast het uploaden van bestanden bij relaties of projecten, kun je ook een notitie toevoegen. Bij een notitie kun je bestanden bijvoegen. We zien regelmatig bij klanten dat ze meerdere bestanden aan één notitie toevoegen om zo duidelijk te houden welke bestanden bij elkaar horen.
Bestanden uploaden bij projecten
Je kunt ook bij een relatie naar een project navigeren. Wanneer je een project opent, kom je op de overzichtspagina van dat project. Hier kun je ook bestanden toevoegen. Klik op bestanden en vervolgens op bestand toevoegen om hetzelfde venster te openen als eerder. Hier is ook de mogelijkheid om de categorie van het bestand te selecteren, zodat je deze kunt indelen per project. Dit onderscheidt bestanden van de relatie en bestanden van het project.
Bestanden beheren bij taken
Daarnaast kun je ook bij projecten taken openen en bestanden uploaden. Er zijn vele variaties en mogelijkheden binnen SolvCRM om bestanden effectief te beheren.
Klaar voor de volgende stap in bestandsbeheer?
Wil je een volgende stap maken in jouw bestandsbeheer, dan is SolvCRM de juiste oplossing. Wij helpen je graag verder. Ik ben Patrick Krijnen van SolvCRM. Als je vragen hebt, horen we dat graag. Alvast bedankt en tot snel!