Relatiebeheer

    Al je klantgegevens bij elkaar in één overzichtelijk platform.

    Relatiebeheer met SolvCRM

    Met SolvCRM heb je alle tools in handen om je klantrelaties efficiënt en overzichtelijk te beheren. Van klantgegevens tot afspraken en notities, alles wordt centraal beheerd zodat je altijd het volledige overzicht hebt. Hieronder vind je de belangrijkste features binnen het relatiebeheer.

    Klantgegevens

    In SolvCRM kun je eenvoudig alle klantinformatie centraal beheren. Van NAW-gegevens en contactinformatie tot belangrijke bedrijfsgegevens zoals btw-nummer en KVK-nummer. Deze gegevens kunnen automatisch op je facturen worden geplaatst wanneer je SolvCRM gebruikt voor je facturatie, wat tijd bespaart en zorgt voor foutloze documenten. Wil je jouw facturatie ook automatiseren? Ontdek hoe SolvCRM jouw facturatie kan stroomlijnen.

    Contactpersonen

    Voor elke klant kun je meerdere contactpersonen vastleggen, inclusief hun rol, contactgegevens en eerdere interacties. Dit helpt je om snel de juiste persoon te benaderen en altijd op de hoogte te zijn van eerdere gesprekken. Werk je samen met verschillende afdelingen of stakeholders? SolvCRM houdt je contactpersonen overzichtelijk.

    Ontdek onze licentie-opties en vind het plan dat bij jou past.

    Afspraken en notulen

    Afspraken en notulen kun je in SolvCRM opslaan als notities, zodat je altijd een duidelijk overzicht hebt van wat er is besproken. Bovendien kun je kiezen of je deze notities inzichtelijk wilt maken voor je klanten, wat zorgt voor volledige transparantie. Zo weet iedereen wat er is afgesproken en blijven actiepunten duidelijk.

    Support

    Met de ingebouwde ticketmodule van SolvCRM kunnen je klanten gemakkelijk hun supportvragen indienen. Elke klant kan zijn eigen tickets aanmaken en de status ervan volgen, waardoor je als bedrijf uitstekende klantenservice kunt bieden. Deze module helpt je om supportverzoeken gestructureerd af te handelen en garandeert dat geen enkel verzoek over het hoofd wordt gezien. Bovendien kun je duidelijke prioriteiten en deadlines toewijzen aan elk ticket, zodat klanten altijd op de hoogte zijn van de voortgang van hun verzoek. Dit versterkt niet alleen de relatie met je klanten, maar zorgt ook voor een efficiënte en gestructureerde afhandeling van al hun vragen en problemen.

    Ook voor jouw unieke processen

    Dankzij onze unieke mogelijkheid om maatwerk te integreren in SolvCRM, kunnen we functies ontwikkelen die aansluiten op de specifieke processen van jouw organisatie. Tegelijkertijd maakt de solide basis van SolvCRM onze maatwerkoplossing aanzienlijk voordeliger dan een volledig op maat gemaakt systeem.