Video afspelen

In deze video bespreken we de mogelijkheden van het ticketsysteem binnen SolvCRM. Het transcript van de video vind je hieronder.

Hoe werkt het ticketsysteem?

Het is mogelijk om via SolvCRM een ticketsysteem te gebruiken. Dit kan eenvoudig worden ingesteld door een link te genereren of een formulier te maken dat je op je website kunt plaatsen. Dit werkt heel makkelijk via een copy and paste functie vanuit het CRM. Heb je hier vragen over? Laat het ons dan zeker weten.

Ticket indienen via de klantenomgeving

Ook kan een ticket heel eenvoudig worden ingediend via de klantenomgeving. Zoals je hier ziet, staat het ticketdashboard al open. Ik heb op dit moment de klantomgeving openstaan. Als we klikken op ticket aanmaken, kunnen we een vraag stellen. Bijvoorbeeld: ik heb een vraag voor reparatie en ik kan daarbij een beschrijving of afbeelding toevoegen, bijvoorbeeld: mijn telefoon werkt niet.

Ticketbeheer in de beheeromgeving

Na het opslaan wordt het ticket meteen ingediend en in de beheeromgeving zien we direct dat het ticket is aangevraagd. We zien ook meteen van welke klant het afkomstig is en wat de vraag is. Dit zorgt ervoor dat je de communicatie goed kunt bijhouden. Wanneer je reageert op een ticket, ontvangt de klant een e-mail en kan hij daarop reageren. Dit komt vervolgens weer in het ticketsysteem terecht.

Efficiëntere support

Dit proces zorgt ervoor dat je support beter georganiseerd en gestroomlijnd verloopt. Heb je meer vragen over het ticketsysteem van SolvCRM? Laat het ons weten.

author avatar
SolvAdmin